UCZEŃ ZDOLNY W NAUCZANIU ZINTEGROWANYM

Nasz Kosz

Temat: co dalej z nauczycielami z zerówk w szkołach
" />Przeczytałam projekt nowej podstawy programowej dla klas 1-3. Jestem przerażona. Oprócz poruszanego tu problemu niedojrzałości szkolnej widzę i inne. Z nauczania zintegrowanego wyrzucono bardzo dużo wiadomości i umiejętności matematycznych. Nie ... dla wielu trudne, ale jaką wielką satysfakcję mają dzieci gdy nauczą się je robić. To podwyższanie poprzeczki jest bardzo aktywizujące. Co zostanie w tej matematyce dla ucznia zdolnego! Napiszcie co o...
Źródło: kursy.literka.pl/forum/viewtopic.php?t=10219



Temat: Atmosfera w sp2 w Żninie
Szczególnie tym od nauczania zintegrowanego. Niektórzy zamiast klasy integrować to je dezintegrują!!!!!! Nie maja pojęcia w zakresie pracy z uczniami z ADHD, z dyslektykami. Po prostu nie uczą się!!!!! NAUCZYCIELE!!!!!!!!! Miałem ... Wychowawczynią (ponoć fachowcem od nauczania zintegrowanego odniosłe wrażenie, że rozmawiam z kosmonautą o hodowli świń!!!! Nawet elementarnej wiedzy na temat pracy z takim dzieckiem!!!!!!!A każdy zawód wymaga dokształcania!!!! I tacy "niedouczeni" mają pretensje do całego świata i dyrekcji że ktoś śmie od nich wymagać tego czy tamtego. Były uczniu, zdaje się, że dla ciebie pojęcia nauczanie zintegrowane i nauczania integracyjnego są tożsame. ... itp., bowiem na pewno uczą tego na studiach! Być może nie potrafi tej wiedzy przenieść dalej... Dlatego ja osobiście jestem za zniesieniem karty nauczyciela!!! Umożliwić to może np. zwolnienie pracownika, który sobie nie radzi/ nie ma predyspozycji/ zdolności by nauczać dzieci/ młodzież. I jeszcze jedno. Skoro szkoła osiąga tak dobre wyniki w testach, to przypuszczać można, że nauczyciele tam pracujący, są w...
Źródło: znin.tygodnik.pl/viewtopic.php?t=364


Temat: Program pracy z ucziem zdolnym z matematyki - nauczanie zint
" />Witam koleżanki i koledzy!! Mam pytanie czy ktoś z Was pisał może program pracy z uczniem zdolnym na etapie klasy 2 - 3 nauczania zintegrowanego. Ma to być indywidualizacja zadań...
Źródło: kursy.literka.pl/forum/viewtopic.php?t=7827


Temat: 4c i 4e
... stylu życia lub bezpieczeństwa, współpracę z organizacjami i instytucjami pozaszkolnymi i fundacjami. Może to być również zaplanowanie i realizacja konkretnej pomocy/działań w stosunku do ucznia i rodziny, wsparcie ucznia zdolnego, kierowanie...
Źródło: kursy.literka.pl/forum/viewtopic.php?t=6173


Temat: problemy w szkole
... teraz mamy nauczanie zintegrowane i..teoretycznie brak ocen. Piszę "teoretycznie' bo w praktyce dzieci i tak wiedza kto ma gorzej akto lepiej z nauką. Osobiście nie pochwalam takiego uczenia, gdzie za byle...
Źródło: niezwykla-kraina.pl/forum/viewtopic.php?t=1127


Temat: Wychowanie przedszkolne
" /> ">nauczanie początkowe, szczególnie w klasie pierwszej, powinno być zindywidualizowane, no cóż, o tym, że nauczanie na każdym poziomie, nie tylko w 1 klasie powinno być takie, wiadomo nie od ... si ę " w temacie) przekonywałam panią od zintegrowanego do pewnych działań , ostatecznie jestem zadowolona, natomiast z panią z j. ang. skończyło sie po kilku bezskutecznych rozmowach ( w ogóle ... strony - dla dziecka znudzonego szkołą bo to, co sie uczą,lub będą uczyć do końca roku , zwłaszcza matematycze umiejetności, Miłosz już dawno miał opanowane....Teraz tak myślę, że najwygodniej dla nauczyciela jest, aby się jednak taki "do przodu " uczeń nie pojawiał, bo to dezorganizuje pracę...najlepiej niech sobie nic nie robiąc dodatkowego p0oczeka, aż inni go dogonią...ale DLACZEGO ma czekać, jesli jest chłonny nowej wiedzy? Sam dopytuje się o różne rzeczy...ech gdyby tak jakimś cudem trafił na jakichś niemądrych pedagogów w przedszkolu, że z racji kiepskich zdolności manualnych miałby powtarzać zerówkę, to by dopiero miał start w nowym roku szkolnym! A osobiście znam taki przypadek rówiesnika Miłosza z innej małej miejscowości, także z POR. Choc ostetecznie i tak całe nauczanie zalezy od podejścia nauczyciela,...
Źródło: niezwykla-kraina.pl/forum/viewtopic.php?t=262


Temat: 160 pomysłów na nauczanie zintegrowane w klasach I-III
Przedstawiamy trzy praktyczne ebooki z propozycjami zajęć dla klas I-III Jadwiga Stasica Matematyka - 160 pomysłów na nauczanie zintegrowane w klasach I-III Autorka przygotowała 160 pomysłów na nauczanie matematyki w klasach ... drobnych zaległości, stwarzają możliwość współpracy zdolniejszych dzieci ze słabszymi. Uczą logicznego myślenia, rozumienia, dokładności i samodzielności, wdrażają do rzetelnej i uczciwej nauki, własnej pracy oraz współdziałania w zespole. Wyrabiają umiejętność koncentracji, wytrwałości w pokonywaniu trudności i przeszkód oraz staranności. Stanowią doskonałą pomoc dydaktyczną zarówno dla nauczycieli jak i rodziców. Pobierz darmowy fragment książki Matematyka - 160 pomysłów na nauczanie zintegrowane w klasach ... pomysłów na nauczanie zintegrowane w klasach I-III Pomysły zawarte w tym opracowaniu związane są ze środowiskiem społeczno-przyrodniczym. Obejmują one różnego rodzaju gry, zabawy, zgadywanki, zadania, konkursy. Zestawione są w taki sposób, aby pasowały do wszystkich tematów przewidzianych w nowym programie nauczania dla klas I, II, III. Realizacja opisanych w tej książce gier i zabaw przyniesie zarówno nauczycielom nauczania początkowego jak i uczniom ... kartoników z napisami, obrazków i projektów plansz. Pobierz darmowy fragment książki Przyroda - 160 pomysłów na nauczanie zintegrowane w klasach I-III Oficyna Wydawnicza Impuls Typ: eBook w formacie PDF Rok publikacji eBook: 2010 Rok wydania papierowego: 2008 Objętość 196 stron Cena: 20,00 zł Wysyłka darmowa ---------- Jadwiga Stasica Rozwijanie fantazji, zainteresowań i zdolności uczniów - 160 pomysłów na nauczanie zintegrowane w klasach I-III Czwarta część książek zawierających pomysły do wykorzystania przez nauczycieli w nauczaniu zintegrowanym w klasach I-III. Zawiera różnego rodzaju zajęcia, które powinny urozmaicać życie uczniów w szkole. Są to pomysły nie ... aby chętnie i bez obaw opowiadały o tym, co je interesuje, co lubią robić i co im najlepiej wychodzi. Zabawy te mają pomóc nauczycielowi w poznaniu ucznia, rozwijać pozytywne postawy moralne i społeczne, pomagać w pokonywaniu różnych przeszkód, zachęcać do współpracy w zespole, uczyć asertywnych zachowań, uczyć wyrażać własne zdanie. Najważniejszym ich celem jest nauczenie dzieci wiary we własne siły i możliwości, by realizowały cele , które sobie wyznaczą i nie zrażały się napotkanymi przeciwnościami. Pobierz darmowy fragment książki Rozwijanie fantazji, zainteresowań i zdolności uczniów - 160 pomysłów na nauczanie zintegrowane w klasach...
Źródło: forum.dobreebooki.pl/viewtopic.php?t=5439


Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Nasz Kosz