uchylki w jelicie grubym

Nasz Kosz

Temat: Dlaczego blonnik jest niezbedny w diecie
... może być przyczyną powstawania raka jelita grubego. pozdrawiam, misiczka
Źródło: topranking.pl/1561/dlaczego,blonnik,jest,niezbedny,w,diecie.php



Temat: ból pod brzuchem
Przyczyny bolow brzucha po lewej stronie: zapalenie uchyłków jelita grubego nieswoiste zapalenia jelit przepuklina niedroznosc jelit choroby trzystki zapalenie nerek, kamica nerkowa choroba wrzodowa zoladka - jesli bardziej u gory brzucha...
Źródło: topranking.pl/1849/bol,pod,brzuchem.php


Temat: jelito grube uchyłki
witam od  3 lat mam bóle w dole brzucha po lewej stronie, byłem w szpitalu dwa razy i po zrobieniu kolonoskopii stwierdzono uchyłki jelita grubego, dostałem tabletki debridat i gasec . problem w tym iż lekarz mówi iż uchyłki nie bolą a mnie to kłuje szczególnie rano , czy może to być coś innego np.od kręgosłupa jan
Źródło: topranking.pl/1849/jelito,grube,uchylki.php


Temat: jelito grube uchyłki
p555 napisał(a): witam od  3 lat mam bóle w dole brzucha po lewej stronie, byłem w szpitalu dwa razy i po zrobieniu kolonoskopii stwierdzono uchyłki jelita grubego, dostałem tabletki debridat i gasec . problem w tym iż lekarz mówi iż uchyłki nie bolą a mnie to kłuje szczególnie rano , czy może to być coś innego np.od kręgosłupa Uchyłki nie bolą same ... , pocztaj sobie w sieci o zapaleniu uchyłków jelita grubego pozdr Magda
Źródło: topranking.pl/1849/jelito,grube,uchylki.php


Temat: Czyszczenie jelita grubego
w okolicach odbytu i polipach.) A lewatywa i powiązany z nią brak "przepustowości" to przecież swoisty rodzaj "badania" które na w/w pytanie dotyczące stanu jelita grubego najprościej i najtaniej daje błyskawiczną odpowiedź ... Płukaniem jelit nie zlikwidujesz: ani żylaków, ani polipów, ani uchyłków, ani żadnych innych zmian. Nie usuniesz też procesów gnicia, jeżeli nie zmienisz odżywiania. Jelita mają "się brudzić", bo od ... a wtedy organizm NIE DOMAGA SIĘ dużych ilości.  A jelita mają lepsze warunki do zdrowienia. Ludzki przewód pokarmowy bardzo lubi tłuszcz, i wcale on nie jest szkodliwy, tak jak się powszechnie...
Źródło: topranking.pl/1849/czyszczenie,jelita,grubego.php


Temat: kiedy decyzja o uśpieniu?
Dlaczego operacja sie nie udala? Co sie stało? Czy uchyłek nadal pozosatwiono? jeśłi chodzi o sprawy jelita grubego, prostnicy, odbytu, uchyłków i innych schorzeń tej okolicy, z czystym sumieniem mogę polecić...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,525,27217865,27217865,kiedy_decyzja_o_uspieniu_.html


Temat: krew w kale kota
A w jakim jest wieku i czym jest żywiony? Moze to być np. beztlenowcowa infekcja jelitowa; może być problem wrzodziejacego jelita grubego; może najadł sie kosci z ostrymi końcówkami lub poczęstowa sie czymś ze śmeitnika; moze ma hemeroidy, może ma uchyłek odbytu; może ma krwotoczne zapalenie zatok okołoodbytowych lub krwotoczne zapalenie odbytu. Problem nalezy zdiagnozować i leczyć; póki co dobrze byłoby aby do karmy dodawać mu wywar ugotowany z siemienia lnianego, który działa osląniająco i gojąco na podrażnione jelita.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,525,29053930,29053930,krew_w_kale_kota.html


Temat: hemoroidy
zanim wyzwiesz kogoś może poczytaj !!! "Możność czytania to jeden z największych cudów ludzkiej cywilizacji" "Najczęstszymi chorobami jelita grubego są: żylaki odbytu (tzw. hemoroidy), uchyłki okrężnicy (szczególnie esowatej), zapalenie wyrostka robaczkowego, niedrożność, polipy, nowotwory złośliwe (rak). Częstym schorzeniem jest również zespół jelita drażliwego, zaburzenia dotyczące czynności jelita występujące przeważnie u młodych kobiet"
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,103953082,103953082,hemoroidy.html


Temat: hydrokolonoterapia - czy ktos z was robił???
Do perforacji dochodzi w sytuacji gdy u kogos sa problemy z jelitem, są tzw "uchyłki" i wowczas faktycznie hydrokolonoterapia moze zaszkodzic. Jednak wlew wykonany z 1-2 litrów wody na pewno nie doprowadzi do takiej sytuacji i nie zaszkodzi. Jest na ten temat literatura, gdzie lekarze tlumacza dlaczego oczyszczenie jelita jest czasami wrecz niezbedne. Inni lekarze zniechecaja bo taki wlew ma niby zaklocic ... jelitem grubym juz maja zaburzony stan flory bakteryjnej...i w tym momencie oczyszczenie jelita i nastepnie ! bardzo istotna poprawna dieta powoduje powrot do równowagi. Pozdrawiam Sandra www.harmonny.pl GG: 19735 sandra@namyslow.com
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,21950792,21950792,hydrokolonoterapia_czy_ktos_z_was_robil_.html


Temat: brzydki oddech
Czasami, choć rzadko, taki oddech może być wynikiem innych chorób, jak: chorób wątroby ( marskość, martwica), chorób jelita grubego, uchylków i raka przełyku, żołądka, płuc i oskrzeli, białaczek. Warto zrobić przynajmniej...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,58806537,58806537,brzydki_oddech.html


Temat: brzydki oddech
Grzyb jest mało prawdopodobny, bardziej możliwe są choroby, jak: - uchyłki w górnej części przełyku ( zapach wskutek rozkładu gnilnego zalegających w nich pokarmów) - choroby jelita grubego, którym towarzyszy nadmierne...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,58806537,58806537,brzydki_oddech.html


Temat: Zaparcia z powodu stresu
jelitach tworzac uchylki, polipy To glównie przez brak blonnika www.schudnij.com.pl/nopalin.html
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,25465505,25465505,Zaparcia_z_powodu_stresu.html


Temat: dziwny ból w okolicy pasa
A nie rozważałeś wykonania kolonoskopii? Skoro od ponad roku odczuwasz ból o charakterze kolki jelitowej zlokalizowany w okolicy pępka oraz prawego dołu biodrowego, przyczyna tkwi w jelitach-w końcowym odcinku jelita cienkiego i/lub jelicie grubym. Przyczyny mogą być różne-np. Choroba Leśniowskiego-Crohna, uchyłek Meckela-nie ma co zgadywać-myślę, że to badanie wiele wyjaśni.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,52482586,52482586,dziwny_bol_w_okolicy_pasa.html


Temat: Okropne wzdęcia
Idź koniecznie do gastrologa. Uważam, że należy zbadać jelita. Może masz uchyłki w jelicie grubym. U uchyłkach gromadzą się resztki jedzenia, które gniją i powodują powstawanie b. uciążliwych gazów. Najlepiej by...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,106762040,106762040,Okropne_wzdecia.html


Temat: Problem z wypróżnianiem
Smama przyjemność te uchyłki:( Uchyłki to przypadłość ludzi po 50tce najczęściej:( a ja mam 27. To są takie "kieszonki" w jelicie grubym, jelito się jakby wypycha jak portki na kolanach, tyle,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,44512061,44512061,Problem_z_wyproznianiem.html


Temat: nieświezy oddech
Takie dolegliwości nie muszą byc spowodowane refluksem. Możliwe przyczyny to m.in. choroby migdałków, uchyłki przełyku lub nawet guzy przełyku, choroby wątroby ( np. marskość), choroby jelita grubego ( gdy gazy dostają...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,63399562,63399562,nieswiezy_oddech.html


Temat: śluz w kale
Też miałam coś takiego i mam zespół jelita nadwrażliwego. Wydaje mi się, że ma to coś wspólnego z uchyłkami jelita grubego tzw. uchyłkowatość, ale żadna ze mnie specjalistka w tym temacie,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,6108351,6108351,sluz_w_kale.html


Temat: DOKI liczę na Ciebie,
Uchylki jelita grubego to takie jakby slepe zaulki w jelicie, albo inaczej: male uwypuklenia sluzowki w glab sciany jelita. Powstaja male (kilkumilimetrowe) kieszonki, ktore maja polaczenie ze swiatlem jelita. Klopot z uchylkami jest taki, ze poniewaz bakterie moga tam rosnac nie niepokojone, dochodzi do stanow zapalnych uchylkow. Zapalenie uchylkow daje nawracajace bole brzucha, nudnosci, biegunki, zaparcia... Czasem zmieniony zapalnie uchylek moze spowodowac krwawienie. Czasem moze dojsc do przebicia sciany jelita z zapaleniem otrzewnej. Dlaczego powstaje? czesto jako nastepstwo zaparc- po latach sciana jelita jest oslabiona i miejscami poddaje sie- powstaja uchylki. Leczenie: polega na kontrolowaniu stanow zapalnych antybiotykami. Definitywne leczenie polega na wycieciu zmienionego chorobowo odcinka jelita, ale tego nie robi sie tak od razu, tylko rezerwuje na wypadek gdy leczenie zachowawcze zawodzi. Oczywiscie, w razie powiklanego zapalenia uchylka (krwawienie, ropien), operacja ze wskazan pilnych moze byc konieczna. Co moze zrobic sam pacjent? Zadbac o diete, ktora zabezpieczy go przed zaparciami (bogatoresztkowa, regularne posilki, wyrobienie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,9577168,9577168,DOKI_licze_na_Ciebie_.html


Temat: WYROSTEK robaczkowy kiedy POGOTOWIE ??
... przydatki lewe bądź zapalenie uchyłków jelita grubego... Jeśli boli brzuch- to raczej idź do lekarza sama, nie czekaj aż zemdlejesz..
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,13647777,13647777,WYROSTEK_robaczkowy_kiedy_POGOTOWIE_.html


Temat: krew utajona w kale
Przyczyny różne mogą być: choroba wrzodowa, polipy, uchyłki, nowotwór a także choroba Leśniowskiego-Crohna, którą trudno zdiagnozować. Klasyczne jej objawy- uporczywe bóle brzucha, biegunki, chudnięcie, krwiste stolce, podwyższona temperatura jednocześnie występują rzadko. ... gastroskopia), ale także USG, tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny, rengenowski pasaż jelita grubego.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,48218398,48218398,krew_utajona_w_kale.html


Temat: błonnik a perforacja jelit
> za malo "wypelniacza", Cytuję, za "Nauką o chorobach wewnętrznych" pod red. prof.Witolda Orłowskiego (Tom VI): >>> W leczeniu uchyłków jelita grubego obowiązuje dieta płynna lub półpłynna, POZBAWIONA POKARMÓW RESZTUJĄCYCH.<<< Doki,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,14955315,14955315,blonnik_a_perforacja_jelit.html


Temat: błonnik a perforacja jelit
jesli juz bawimy sie w logike > >>> W leczeniu uchyłków jelita grubego obowiązuje dieta płynna lub > półpłynna, > POZBAWIONA POKARMÓW RESZTUJĄCYCH.<<< Moj Ty Nadprzyrodzony Umyśle Wysokotluszczowy to...: przeczytaj uwaznie "w leczeniu uchylkow" czyli czegos czego mozesz sie wkrotce spodziewac stosuje sie "dieta płynna lub > półpłynna" [przygotuj mikser i abonament w warzywniaku] rzecz w tym by nic sobie nie uchylic...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,14955315,14955315,blonnik_a_perforacja_jelit.html


Temat: UCHYŁEK W KRTANI
... tak, że kontrast zalega w tym miejscu. tak na chłopski rozum to tłumaczę. czesto spotyka się uchyłki w jelicie grubym, często ulegają zapaleniu, przez zaleganie w nich resztek.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,23509384,23509384,UCHYLEK_W_KRTANI.html


Temat: Choroba jelit a ciąża
Choroba jelit a ciąża Witam, mam pytanie do osób z chorobą jelit, czy rodziły siłami natury czy przez cc. Ja mam uchyłki jelita grubego i powiem szczerze, że boję się porodu sn bardzo ( czy jelito wytrzyma ten wysiłek) ale cc boję się jeszcze bardziej Byłam u proktologa z pytaniem w jaki sposób powinnam rodzic, to on stwierdził, że najpierw powinien mi zrobić kolonoskopię ( w ciąży!!!) Oczywiście odmówiłam. Teraz zapisałam się do gastrologa, ciekawe co on powie. A jak było u was. Czy choroba jelit była wskazaniem do cc?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,84434018,84434018,Choroba_jelit_a_ciaza.html


Temat: co jeść a czego nie??
grubego i hemoroidów. Po prostu za mało jest w naszej diecie kolagenu. Farmacja o tym wie i chętnie produkuje preparaty z kolagenem wciskając je klientom za ciężkie pieniądze wraz ze szkodliwymi...
Źródło: topranking.pl/1561/co,jesc,a,czego,nie.php


Temat: kolonoskopia
być przyczyną dolegliwości brzusznych - także tych o których piszesz. Stąd słusznie wykonano u Ciebie kolonoskopię. Dowodem tego jest fakt, że obecnie NIE WOLNO zdiagnozować "zespołu jelita nadwrażliwego" bez wykonania kolonoskopii. W badaniu kolonoskopowym ocenia się śluzówkę jelita grubego, poszukuje polipów, uchyłków, guzów, nowotworów, owrzodzeń, miejsc krwawiących... Jest to badanie, które powinno być wykonane u każdej osoby po 40-45 roku życia, ponieważ wtedy realne jest ryzyko pojawienia się chociażby raka jelita grubego - 3. co do częstości nowotworu-mordercy w Polsce! Fakt, że rzadko spotyka się osoby, które zgadzają się na to badanie, opiera ... wykryty rak jelita (wtedy kiedy jeszcze nie daje objawów) to zabieg bez powikłań i reszta życia w spokoju. Co do częstości z jaka należy wykonywać to badanie ponownie - zależy od tego co znalezione zostanie w czasie pierwszego badania. Jeżeli jelito będzie "czyste" następne badanie wskazane jest dopiero za 10 lat. W sprawie powikłań, to są to sytuacje bardzo rzadkie. A z...
Źródło: topranking.pl/1851/26,kolonoskopia.php


Temat: IPN: Będziemy pracować nawet na dwie zmiany
Zakręty twojego rozumowania u1 to cos w rodzaju uchyłek w jelicie grubym.Żegnam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,902,45660597,45660597,IPN_Bedziemy_pracowac_nawet_na_dwie_zmiany.html


Temat: jaka dieta??
jaka dieta?? Co powinna a czego nie powinna zawierać dieta dla osoby po 50-tce z zespołem jelita nadwrażliwego, przebytym zapaleniem uchyłków jelita grubego, podwyższonym poziomem cholesterolu i niewielką cukrzycą?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,36,27517622,27517622,jaka_dieta_.html


Temat: nieprzyjemny zapach z ust....
To moze być problem gastryczny-schorzenia jelita grubego. Np. tzw uchyłki- gromadzą się w nich resztki pokarmowe i gniją. Siemię lniane -chyba dobry pomysł, ale przy uchyłkach-trzeba skonsultowac z gastrologiem. Pozdrawiam Joanna...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,36732692,36732692,nieprzyjemny_zapach_z_ust_.html


Temat: 3-latka krwawienie z odbytu, co robic?
Znamy conajmniej 20 przyczyn krwawienia z odbytu. Pani pediatrze radzilbym przedewszystkim wykluczyć przetrwaly tzw uchylek Meckela, polip w jelicie grubym, wrzodziejące zapalenie jelita grubego. To ostatnie raczej malo prawdopodobne.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,1124,88330747,88330747,3_latka_krwawienie_z_odbytu_co_robic_.html


Temat: KAł na krew utajoną
Kal na krew utajona robi sie w celu wykrycia krwawienia z przewodu pokarmowego ,glownie z lelit.Jezeli wynik wyjdzie dodatni to wtedy dalsza sdiagnostyka tj rektoskopia ,kolonoscopia.Krwawienie moze byc spowodowane polipami ,uchylkami ,ni i w przypadku raka jelita grubego.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,53503333,53503333,KAl_na_krew_utajona.html


Temat: Niektóre zdrowe produkty tak naprawdę nam szkodzą
Ziarna pszenicy i otręby są ostre, pocierają i podrażniają ścianki przewodu pokarmowego, co wykazało badanie w 2006 roku. Rozrywają ścianki komórek jelita. Wyniki badań Imperial Cancer Research Fund z 1996 roku dowodzą, że ich spożywanie jest powiązane z występowaniem zespołu jelita drażliwego, zapalenia uchyłków jelita grubego, a nawet raka jelita grubego. Na śniadanie smażone jajka czy muesli? – W płatkach śniadaniowych nie ... pektyny, substancje o których wiadomo, że obniżają wchłanianie w jelicie wielu podstawowych składników odżywczych. Publikacje zarówno "American Journal of Clinical Nutrition", jak i "European Journal of Clinical Nutrition" – czasopism klinicznych...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11207,86699503,86699503,Niektore_zdrowe_produkty_tak_naprawde_nam_szkodza.html


Temat: Zapobieganie zaparciom
... dzięki niedopuszczeniu do zaparć chroni przed uchyłkami jelita grubego, ułatwia odchudzanie. Błonnik powoduje także (zwłaszcza błonnik zawarty w jabłkach, owocach cytrusowych, płatkach owsianych i soi) obniżenie poziomu cholesterolu we krwi. Skraca...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,479,1551957,1551957,Zapobieganie_zaparciom.html


Temat: Zapobieganie zaparciom
... warzywa i owoce, ziemniaki, natka pietruszki, warzywa > strączkowe. > Dostateczna ilość błonnika w pożywieniu, dzięki niedopuszczeniu do > zaparć chroni przed uchyłkami jelita grubego, ułatwia odchudzanie. Błonnik > powoduje także...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,479,1551957,1551957,Zapobieganie_zaparciom.html


Temat: Medyczny "thesaurus"
z sokiem > cytrynowym i niech mu jeden tylko uchylek peknie. Przy > odrobinie pecha skonczy z czasowym sztucznym odbytem, co > bedzie mialo te zalete, ze nie musi juz opierac ... metodzie "czyszczenia jelit" i wlasnie zamierza ja zastosowac. Ty w odpowiedzi mowisz, ze jest to metoda niekonwencjonalna i prosisz chorego by zaczekal, az sprawdzisz na ile ta metoda jest dobra, jakie ... i nie denerwujac siebie ani innych. Ponadto informujesz pacjenta, ze troche sie niepokoisz tym, ze moze dojsc do pekniecia jelita grubego dlatego, ze np pacjent juz mial kiedys zapalenie uchylkow albo jego nieciekawa dieta i wiek sugeruja, ze takie uchylki ma. W zwiazku z tym sugerujesz ostroznosc, albo nawet wykonanie wlewu z baru zeby te uchylki wykluczyc. W tym samym czasie kontaktujesz ... podajac wode do jelita pod cisnieniem wody wodociagowej (a zdarza sie). W nienapastliwy sposob ostrzegasz go przed mozliwoscia pekniecia jelita u pewnej grupy chorych z uchylkowatoscia. "Doktor" sie z toba zgadza i obiecuje, ze kazdy klient, ktory do niego przyjdzie bedzie dokladnie wypytany o uchylkowatosc a moze nawet bedzie musial przyniesc zaswiadczenie lekarza ze uchylkow nie ma. Czyli niektorzy chorzy beda zdyskwalifikowani. Jezeli pacjent okaze sie wolny po od uchylkow, dajesz mu swoja zgode na zabieg. Jezeli ma uchylki, a ciagle chce miec to "czyszczenie jelit", sugerujesz duza ostroznosc i ograniczenie ilosci wody uzytej w zabiegu. Jezeli "doktor" rzeczywiscie spelnil swoja obietnice i nie robi zabiegow u chorych z uchylkami to twoj szacunek dla niego rosnie. Wiec w przyszlosci, kiedy przychodzi do ciebie pani Marysia i mowi, ze chcialaby sobie zrobic "czyszczenie jelit", po sprawdzeniu, ze nie ma uchylkow i po przedyskutowaniu za i przeciw sugerujesz jej aby zabieg zrobila wlasnie u "doktora" bo juz go znasz i wiesz, ze nie stosuje wody po cisnieniem i ma troche wiedzy na temat mozliwosci pekniecia jelita. W podsumowaniu: Lekarz nie ocenia metod alternatywnych jako zle tylko dlatego, ze...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,5776153,5776153,Medyczny_thesaurus_.html


Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Nasz Kosz